domingo, 20 de febrero de 2011

VOLEM TV3

ENTRADA ESPECIAL:
VOLEM TV3

Mentre jo estava de festa a Madrid, va ocorrer una cosa que no em va agradar gens a la meva petita ciutat: han tallat TV3.
Sí, ens han tallat TV3, cosa que considero malfeta, i no només perqué la saga esta de canal de TV3 siga la meva favorita, on emiteixen el Polónia, el Crackovia, l'APM (amb l'homoapm) i el club super 3, ah, i el 3XL, on fan l'anime; en fin, això de tallar l'emissió és un acte en contra de la llivertat d'expressió (i típic de dictadura, tot hi ha que dir-ho) que a més està fotent a molta gent.
Si busquem culpables, podem travar-hi... Em pregunto que passarà si escric noms, em censuraran el blog? igual que TV3?
En fin, és força curiós que Canal9 no hagi dit res per les notícies sobre la concentració de gent que hi va haber ahir a Castelló, on, per cert, jo hi era. Ah! Ben curiós.
També és curiós que censurin TV3, però si que es puguin veure canals extrangers, sí, força curiós.
Per a no ficar massa la pota, acabe aquesta entrada amb aquestes qüestions transendentals, tot i que, (quiens ganes de dir-ho) us convido a la manifestació VOLEM TV3, el dissabte que vé, 26 de febrer, a la plaça de la independència de Castelló (sí, la Farola).

VOLEM VOLEM VOLEM CANAL TV3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jerónimo, Mike.

No hay comentarios:

Publicar un comentario